[MD-sorular] (*) üniversiteler kayıtta ekstra para alıyor

Ataberkcan Halit Nejat ataberkcan86 at live.com
4 Eyl 2009 Cum 23:02:11 EEST

Tibet Efendi'nin yerinde önerisi/uyarısı üzerine yıldız koydum.

arkadaşlar yök haç parasından başka para alınmıycak dedı yasakladı ama dosya parası falan alınıyor

acaba alınan paralar ne kadar öğrencilerin yararına kullanılıyor? bu paralarla ılgılı rapor istemek lazım

bakınız üniversite rektörülerinin maaşları konusu gizldir. bir üniversite rektörünün maaşını öğrenmek çok zordur genelde.

yanlımıyorsam taa mahkemede o da belkı ogrenılır... üniversiteler rektöre vereceği maaşı kendi belirler döner sermaya vs diye biliyorum yanlısım olabilir varsa bilen duzeltsın lutfen. bazı rektorler 30.000 ytl alıyor doner sermaye ıle bılrıkte dıye haberler cıkmıstı

dosya parası dıye 90-120 ytl para alıyorlar dekont getırmeden kayıt yapmıyrolar..

hatta oyle kı bazı unıverstıeler bunu webs ıtesınden ılan etmıs durumda.....

Show them the way! Add maps and directions to your party invites.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/products/events.aspx