[MD-sorular] Dirac

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
28 Nis 2010 Çar 00:40:25 EEST

Benim bildigim kadariyla periyodik olmayan bir fonksiyon sinus serisine
acilamaz. Yanlis biliyor olabilirim tabii.

Tabi tum reel sayilar kumesinden bahsediyorum. Bir f fonksiyonunu bir [a,b]
araliginda sinus serisine acmanin bir yolu vardir illa ki. Ama o isinize
yarar mi onu bilemem.

Bence siz soruyu/sorunu yazsaniz yardimci olacak daha cok insan cikar bu
listede.

Kerem