[MD-sorular] Dirac Delta demiryolu köprüsünde

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
30 Nis 2010 Cum 15:14:11 EEST

Merhaba,

O fonksiyonlar farkli n dogal sayilari icin toplaniyor. Toplanan
fonksiyonlarin periyotlarinin orani rasyoneldir demek istedim ben.

Periyodik iki fonksiyonun toplaminin periyodik olmasi icin periyotlari
oraninin rasyonel olmasi gerekir. Bu ornekte de carpim toplama kolaylikla
donusturulebilir.

Kerem