[MD-sorular] Vücut Reaktörü(*)

Can Koltuk cankoltuk at gmail.com
16 Oca 2010 Cmt 02:07:09 EET

Öyle zannediyorum ki bu sabah yazdığım mail gruba ulaşmamış. O yüzden tekrar
yollamak istedim. Eğer ulaştı da ben farkedemediysem çok özür dilerim,
lütfen uyarınız.

Bence de kimysal reaktör daha uygun olacak sanırım. Zira vücudun içinde
Einstein'ın söylediği gibi bir madde-enerji çevrimi gerçekleşiyor olsa
hepimiz geceleri lüküs lambası gibi dolaşırdık.

Ayrıca Fuzuli bey, cidden merak ettiğim birşey var tam anlayamadığım; şu
yazdıklarınız da ciddi misiniz? yoksa şenlik olsun, gülelim eğlenelim diye
mi yazdınız?

İ. Can Koltuk