[MD-sorular] Ynt: Re: Vücut Reaktörü(*)

Ödül Tetik odultetik at gmail.com
16 Oca 2010 Cmt 07:56:45 EET

Oncelikle Kadir bey gercekten sacmalamis. Vucuttaki enerji donusumunun
aciklanmasiyla Einstein'in !hicbir! alakasi yoktur. Zaten vucut bir kimyasal
reaktordur,nükleer değil. Aldigimiz besinlerin %5'i enerjiye (tamamen)
cevrilseydi Yasadigimiz semt veya o gun yedigimiz miktara bagli olrk sehir
havaya ucardi :) Hatirlatalim: Bir bozuk parayi enerjiye çevirerek New
York'un 1 yillik enerjisini karsilayabiliriz :D

Fuzuli bey, zaten fotoelektrik olayini ben acikladim, kuantum mekaniginde
olasilik hesaplamaya dayali tahmin yontemini bizim kapici ortaya atti, ozel
gorelilik'i teyzem, genel gorelilik'i de enistem buldu ama ne yazik ki
bunlarin Einstein'in calismalari olduğu zannediliyor :)
Sanirim '21 de Nobel'i de siz almistiniz :)