[MD-sorular] Yan: Ynt: Einstein Polemi­i (*)

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
30 Oca 2010 Cmt 22:17:14 EET

Ay ne oluyor ya? Ne bu? Hic bir sey anlasilmiyor yazdiklarinizdan. Bu nedir? Belli bir yas grubuna ├Âzg├╝ bir espri anlayisi mi? 3-5 kisi var b├Âyle yazan. Hepsinin ayni insan oldugundan s├╝pheleniyorum. Kendi soruyor kendi cevap veriyor bu kisi. Sizofren gibi bir sey. Bir de nasil egodur anlamadim arkadas. Gauss'ta yoktur b├Âyle ego.

Ne diyecegim asil:
Fransiz Cumhurbaskanligi yapan Poincare matematikci olan Poincare degil.
Birbirinin kuzeni bunlar. Biri Raymond digeri Henri Poincare.
Ben nereden biliyorum: BBC'nin matematik belgeselinde diyordu. Russel'a sormuslar sizce Fransa'nin yetistirdigi en ├Ânemli adam kimdir diye. Russel'da Poincare demis. Herkes politikaci olan Poincare'yi kastettigini saninca, "o Poincare degil" demis, "matematikci olan, onun kuzeni Poincare'yi kastediyorum."

Yaa, iste b├Âyle.

Ya bu Servet-i F├╝nun - Perihan Magden karisimi arkadaslara ayri bir mail grubu acalim bence. :)

Saka yapiyorum kimse alinmasin.

Ah bir de fikra anlatayim:
Nasreddin Hoca, g├Âl├╝n kiyisina oturmus g├Âle maya calisyormus. Yoldan gecen biri hocaya:
-Hoca hoca, demis. Sence Fransa'nin yetistirdigi en ├Ânemli insan kimdir?
Hoca da patlatmis cevabi:
-Ya tutarsa...

--- 30/01/10 Cts tarihinde fuzuli1643 at mynet.com <fuzuli1643 at mynet.com> ┼č├Âyle yaz─▒yor: