[MD-sorular] Vektörlerin Bölünmesi

Mustafa Umut Sarac mustafaumutsarac at gmail.com
10 Mar 2010 Çar 01:58:21 EET

Sevgili arkadaslar ,

Ben pek cok yabanci forumdada yazisiyorum , tabii matematik degil ama
fotograf yada enstruman yapimi konulu olanlar.
Bu sitelerde her zaman hakaret edenler vardir fakat biraz beklendigi zaman
sagduyulu , bilgi sahibi , iyi niyetli ve iyi kalpli insanlarin bu laflara
hic aldirmadan cikip size yardimci oldugunu gorursunuz.
En erken tepkiyi genellikle problemli kisiler verir ve size yalanci bile
diyebilir.
Ben artik bunlara hic aldirmamayi ogrendim , zaten amacta atisip durmak
degil , bilgi sahibi olmak. Egoyu bilgi ustunden tatmin etmek lazim , sen
boyle dedin , ben boyle dedim diyerek degil
Bir sey daha dikkatimi cekti , Bizde insanlar tum adlarini kullaniyorlar ve
her mesajida sahislarina hareket yapilmis olarak goruyorlar.
Dogrusu bir nick kullanarak kendini saklamak.
Forumlari kisisel tatmin yeri olarak gormemek gerek.
12 yilda internette nihayet hidayete erdim

umut