[MD-sorular] Ynt: el ile karekök almak / dobra yoldan orta okul yöntemi

dede dede_47 at mynet.com
23 Mar 2010 Sal 00:46:55 EET

Sayın Mehmet Erşen Ülküdaş;
Bahsettiğiniz karekök alma yöntemini ben de
öğrenmiştim,
kullanmayınca unutmuştum. Hatırlatmanız üzerine
notlarımdan
elle karekök almayı toparlayıp size yanıt yazacaktım
ki;
Sayın Yüksel Yıldırım'ın yanıtında verdiği linke baktım.
Linkte, benim orta okulda öğrendiğim ve notlarımda olan yöntemin
aynısı vardı. Benimkini toparlayıp size yazmaktansa
verilen linkte ki yöntemi incelemeniz, bu yöntemi size
hatırlatacaktır.
(Verilen sayının ondalık noktadan itibaren sola ve sağa
ikişerli
grupa ayırma yöntemini sanırım siz hatırlamak
istiyorsunuz.Verilen linkte
elle küpkök alma yöntemi de anlatılıyor.)
Esenlik ve sağlık dileklerimle..
A.Kadir Değirmencioğlu