[MD-sorular] MD-2010-I matbaaya gitti

Metin Odun metamaths at gmail.com
1 Mayıs 2010 Cmt 15:01:35 EEST

"MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ, Ph.D.
Middle East Technical University
 Ege Üniversitesi
 Dokuz Eylül Üniversitesi
 önceki öğretim üyesi/halen dinç emekli"

İmzanızdan anlaşıldığı üzere ingilizce biliyorsunuz ve dinçsiniz. Siz niye
çevirmiyorsunuz? Editör onca çileye göğüs gererek böyle bir hizmeti sunmuş
önümüze ve dergiyi okuduğumuz falan da yok ve bunu editör de biliyor. Bir de
diyoruz ki, ingilizceye çevir. Bu nasıl bir anlayıştır? Kaldı ki bu derginin
ingilizceye çevrilmesi isteğinin anlam kazanması için o dergiyi yutmuş olmak
gerekir, ama bu yetmez, bir de derginin kapağını yalamış olmak gerekir.

Metin.