[MD-sorular] RE : Dualite nasıl belirir?

Metin Odun metamaths at gmail.com
10 Mayıs 2010 Pzt 10:45:32 EEST

"Bey" demezseniz sevinirim. Yaşı, ünvanı, ne olursa olsun, insanlara direkt
isimleriyle veya isim+soyisimleriyle hitap etmek kadar güzel pek az şey
vardır.

"Matematiğin her dalında değilse bile pek çok dalında doğal olarak veya
zorlamalı/yapmacık/yapay da olsa
bir dualite kondurmak mümkün.
Bu benim bilgi ve izlenimlerimden oluşan
fikrim."

diyorsunuz. Öyleyse, misal, devirli gruplar konusuna bir dualite
kondurabilir misiniz?

Metin.