[MD-sorular] Matris Normu

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
18 Mayıs 2010 Sal 23:01:25 EEST

2. Her norm tanimi icin birim matrisin normu 1 degildir galiba. Ornegin
tr(AA') bir norm olmali sanirim. A' dedigim A matrisinin transpozu
(devrigi), tr() dedigim de diagonallerin toplami.

3. Matris normlarini orta seviyede lineer cebir kitaplari anlatiyordur
herhalde. Ben Linear System Theory dersinde gormustum bunlari. Chen diye bir
adamin ayni isimli kitabinda vardi.

Kerem