[MD-sorular] tamsayı sorusu

Matemater 71 themath34 at gmail.com
9 Ara 2011 Cum 23:42:58 EET

bunu grafik programıyla çizince birşeyler beliriyor. y=+-1 değerlerini
xlerin sırasıyla -23 ve 29 değerleri civarında alıyor. paydalar ardışık
tamsayı gibi ki ardışık tamsayılar aralarında asal. buradan yararlanarak
çok hızlı pratik bir yol bulabilirmiyiz? bu soru bir ygs kitabından ve
galiba yazan bu bahsettiğim kesir meselesini düşünmeyip tam bölenleri
düşünerek soruyu hazırlamış

soruyla ilgili fikriniz nedir
teşekkür ederim