[MD-sorular] (konu yok)

Fatih Kursad CANSU fatihcansu at gmail.com
7 Şub 2012 Sal 16:21:10 EET

Çözüm için sadece küçük fermat teoremini kullanmanız yeterlidir. Her ne
kadar çözmeye çalışan arkadaşlar 24 veya 25 gibi cevaplar bulmuş dahi
olsalar cevabın 48 olduğunu görmek zor değildir. Muhtemelen asal sayıların
99! kuvvetlerinin mod 100 altında daima 1 kalanı verdiği yanılgısına
düştüler. Ancak bu durum 5 asalı için geçerli değildir. Öyleki 5| 100
olduğu aşikardır.
Saygılarımla.