[MD-sorular] Bir topoloji sorusu

Burak Kaya burakvonkaya at gmail.com
24 Tem 2012 Sal 20:57:49 EEST

Rica ederim. İlginç bir soruymuş. Ben de sizin sorunuzla sayılabilir durum
için olan kanıtı genellemeye çalışırken MA ile alakalı olabileceğini
düşünerek Google'da aramaya karar verdiğimde fark ettim.

Altta attığım MathOverFlow linkinde ve Wikipedia'da bahsedilen genel sonuç
("\lambda < continuum ise 2^\lambda dizisel tıkızdır") şurada var:  Mary
Ellen Rudin / "Handbook of Mathematical Logic" (şansımıza Google Books
görüntülemeye izin veriyor!):
http://books.google.com/books?id=b0Fvrw9tBcMC&pg=PA491&lpg=PA491&dq=mary+ellen+rudin+handbook+of+mathematical+logic&source=bl&ots=7o6YE7sRkn&sig=w3Bl7UcXBO-B9F44p1mME6d2CDg&hl=en&sa=X&ei=It0OUKn9Fsa36QHXxYGQBA&ved=0CDMQ6AEwAA#v=onepage&q=mary%20ellen%20rudin%20handbook%20of%20mathematical%20logic&f=false
(Corollary
10).