[MD-sorular] Bilgisayar ve Matematik???

tolga kabaca tolgakabaca at yahoo.com
5 Ara 2005 Pzt 08:49:42 EET

Kesinlikle;
  Ciddi bir matematik terbiyesi almýþ insan iyi bir bilgisayar programcýsý olabilir. Matematik terbiyesi almaktan kastým, günde 100'lerce soru çözerek ÖSS'de çýkan her soru tipine aþina olup yüksek matematik neti çýkarabilmek deðil tabii ki!!!
  Matematik bir düþünme sanatýdýr. Olaylar ve olgular arasýnda nasýl ilgi ve alaka kuracaðýmýzý öðretir matematik bize...
  Programcýlýðýn en temel ilkelerinden biri doðru ve kullanýþlý bir algoritma oluþturmak bir matematik problemi çözmekten baþka bir þey deðildir.
  Dikkat.. Matematik problemi diyorum, matematik sorusu. Problem tanýmlamasýnýn ne kadar dolu olduðunu takdir edersiniz.
  Hatta Ben daha da ileri giderek... Þu ana kadar gördüðüm, Baþarýlý edebiyatçý, tarihçi ve coðrafyacý gibi sosyal alanlarda faaliyet gösteren insanlarýn çok ciddi seviyede matematiksel düþünme kabiliyetine sahip olduklarýný teþhis ettim.
  Eðitim kurumlarýmýzda sadece matematik sorusu çözmeyi deðil de ciddi anlamda matematiksel düþünmeyi öðretebilme özgürlüðüne kavuþtuðumuzda her alanda çok daha baþarýlý nesiller yetiþtireceðimiz kanaatindeyim...

Tolga KABACA

 Yahoo! Personals
 Single? There's someone we'd like you to meet.
 Lots of someones, actually. Try Yahoo! Personals