[MD-sorular] integral 1/dx

Ali Ýlik aliilik at gmail.com
26 Nis 2007 Per 20:37:47 EEST

İlişkiye dair pürüzler dedim ama, ilişkinin varlığından hatta 1/dx diye
birşeyin varlığından bile şüpheliyim.

Çünkü 1/D ye 1/d dedik diyelim hadi.

(1/d)x anlamlı hatta dy=x ise, yani y'=x ise, y=((x^2)/2)+c

Ama y' yü d ile gösterirsek eskiden dy/dx dediğimiz şeyi neyle göstereceğiz,
işler sarpa sarıyor.

1/dx ne bilmiyorum. Sandalye olabilir, masadır belki.

Ali

26.04.2007 tarihinde Ali İlik <aliilik at gmail.com> yazmış: