=?ISO-8859-9?Q?Re:_[MD-sorular]_kompaktl=FDk, ?= sıfır vektörü ile iç çarpım

haydar göral hgoral at gmail.com
1 Ara 2007 Cmt 11:13:31 EET

 Kompaklarla ilgili sorunda dediğn doğrudur, bir  normlu uzayda
kompaklar ,kapalı ve sınırlı olmaya denkse bu uzay sonlu boyutludur.Bu
durumda uzunluğu birden küçük eşit elemanların kompak bir küme
olmasını bekleriz.Bu da yine uzayın sonlu boyutlu olmasına veya yerel
olarak kompak olmasına denktir.

 Uzayın tabi öklit uzayı ile bir bağlantısı olması gerekmez.

 Haydar..