Re: [MD-sorular] çember

Ali İlik aliilik at gmail.com
9 Eki 2007 Sal 22:19:18 EEST

Kerem Altun,
sizin yanıtınız topu taca değil, en yukarıdaki tribünlere atmak oluyor.
Çok daha "iyileri" var ama soru sanırım biraz derin.
--

"Bir başka ilginç soru da bir çemberin merkezinin sadece pergelle
bulunup bulunamayacağıdır. Cevap ise hayırdır. Bunu olanaksızlığı

Ali

09.10.2007 tarihinde E. Mehmet Kıral <luzumi at gmail.com> yazmış: