[MD-sorular] düzeltme: olasılık-fourier analizi

Ali İlik aliilik at gmail.com
10 Eki 2007 Çar 15:54:44 EEST

"Düşününce çıkarırım da üşeniyorum!!  BİR YANDAN DA SORAYIM DEDİM!!!
"

Bu hakarete varabilir soruyu sorduğum kişilere ve dolayısıyla listeye.
Üşeniyorsam başkası benim hizmetçim mi ki benim yerime düşünsün. Çok ayıp
etmişim... Özür diliyorum. Şöyle düzeltiyorum (Ki üşenmiyorum zaten. Cidden
dil sürçmesi. Matematik çalışmaktan asla üşenmem. Tembellik edebilirim ama
bunun nedeni üşenmek değildir. Peki ya nedir? Felsefeye giriyor,kalsın.)

"Düşününce çıkararırım aslında ama BİR YANDAN DA SORAYIM DEDİM!!!"

Böyle düzeltiyorum.

Saygılar,

Ali