[MD-sorular] **Olasilik Sorusu

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
18 Eyl 2007 Sal 21:17:27 EEST

"Ill-posed" derken tek bir yaniti olmayabilecegini, sorunun iyi
tanimlanmadigini kastetmistim, halen de oyle dusunuyorum. Baska bir
"ill-posed" soru ornegi asagidaki linkte. Ne demek istedigimi boylece daha
iyi anlatabilirim sanirim.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bertrand's_paradox_(probability)

Kerem