[MD-sorular] geometri sorulari

Ali Ilik aliilik at gmail.com
2 Tem 2008 Çar 23:12:32 EEST

Geçenlerde U.Ü. kütüphanesinde TMD yayinlarindan bir kitaba rastladim:
Pergel ve Cetvel çizimleri.

Kitapta bir zamanlar sordugum "Bir çemberin merkezini sadece pergelle nasil
buluruz?" sorusu ve iki farkli çözümü de vardi.

Sordugunuz sorudan türden sorular var kitapta. Geometriye ilgi duyanlar bu
kitabi biryerlerden bulup mutlaka okumali.

Belki düzenlenmis versiyonu yayimlanir yakinda ya da uzakta. Bilemem.