[MD-sorular] Cauchy-Riemann

Fatih Gürses yahyagurses at hotmail.com
8 Eki 2008 Çar 22:50:43 EEST

merhaba.
kompleks değişkenli fonksiyonun diferansiyellenebilmesi için gerek yeter şartın verildiği Cauchy-Riemann(C-R) teoreminde
kompleks değişkenli fonksiyonun reel ve kompleks kısımlarının diff şartı yerine sürekli olması şartını getirsek yine olur diye evvelce bir yerlerde okumuştum,
yakın zamanda bunu birisi bana hatırlattı amma ispatı öyle teoremin herkesçe maruf halinde olduğundaki kadar kolay değil amma var.
Markushevicde de yok diye biliyorum.acaba C-R teoreminin bu formatının ispatını yapabilecek olan veya ispata sahip olan kimse var mı?
muhabbetle...
Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://www.livemessenger-emoticons.com/funfamily/tr-tr/