[MD-sorular] measure theory

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
13 Oca 2009 Sal 17:13:19 EET

Harika! Tesekkür ederim.
Iki gündür ugrastigim seyin Iki satirlik bir kanitinin olmasi üzücü tabi.
Üstelik öyle bir U kümesiyle yukaridan yaklasilabildigini de R'de her acik kümenin sayilabilir coklukta ayrik araligin birlesimi oldugunu da biliyordum. Yine de cözememistim.
Olabilecek en duru kaniti bu anlattiginizdir bence. O kadar da basit degilmis. Yani iki satir ama ikisi zor olmak üzere üc tane numara sakli icinde.
Neyse, tekrar tesekkürler.

Tibet