[MD-sorular] MD-sorular Toplu Mesajý, Sayý 236, Konu 1

Yonca Erdem yoncaerd at yahoo.com
7 Tem 2009 Sal 15:58:16 EEST

x=y iken x-y li terimi sadeleştiren arkadaşa seslenmek istiyorum ve tabii ki "madrabazlık" konulu maili yazan arkadaş:
matemetik dünyası dergisinin sayfalarında acaba yazmış olduğununz maillere benzer konular görüyor musunuz?

bu mail grubunda 1- 2 ay öncesine kadar böyle çocukça mailler görmedim. lütfen "matematik anlayışından" uzak abuk subuk bulmacalar göndermeyin.

Yonca ERDEM