[MD-sorular] Every vector space has a basis: Proof?

Ege Azuz egeselazuz at gmail.com
1 Haz 2009 Pzt 18:22:21 EEST

her vetor uzayının bazı varmıs. bunu nasıl ıspatlarız

1- sonlu boyutlular ıcın
2 sonsuz boyutlular ıcın

butun ıspat yontemlerını yazarsanız sevınırım

bır de dergıyı okudum ama secım belıtı ve zorn leammaları anlayamaıdım

sayın tıbet efendının yorumlarını begenıyorum
acaba kendısı bu konuları bılır mı aslında pek sanmıyorum galıba almanyada
zorn lemması gostermıyorlarmıs

cok kolay bı sekılde nasıl acıklarız secım belıtı belkı ama anlamadım

corap ornegı verılmıs

pekı zorn yardımcı teromıne gunluk hayattan ne ornegı verecegız mandal mı

tesekkur ederım

ege