[MD-sorular] Kombinatorikte 7 denk teorem

Metin Odun metamaths at gmail.com
13 Kas 2009 Cum 21:59:01 EET

http://robertborgersen.info/Presentations/GS-05R-1.pdf

Not: Tibet Efendi, bir çözümde tümevarım kullanmam gerektiğini söylemiştin
bir iki hafta önce. Orada değil ama başka bazı geometrik kombinatorik
kanıtlarında tümevarım gerektiğini hissettim ve kanıtladım! Tartıştığımız
sorudaki kanıtları da yapacağım diye kendime söz verdim. Artık tümevarım
konusunun nerede gerektiğini sayende daha iyi anladım. Sağol.

Bu arada kombinatorik ve topolojiyi birleştiren bir alan var mı diye
soracaktım, vazgeçtim ama dileyen yanıtlayabilir:
http://arxiv.org/PS_cache/math/pdf/0507/0507390v1.pdf ve
http://en.wikipedia.org/wiki/Topological_combinatorics

Metin