[MD-sorular] Simetri özelliği bariz olmayan metrik uzay

Metin Odun metamaths at gmail.com
26 Eki 2009 Pzt 22:43:03 EET

Dediklerinizin hepsini su gibi biliyorum.
Kitabını yazarım.

Simetri soruma yanıtınız var mı?

"Biri bu listeye

"  "A kapalıdır <=> A'nın kapanışı A'ya eşittir." teoremini nasıl
kanıtlarız?"

 diye sorsa, ona sorulması gereken soru "Tanımların neler?" olmalı, değil
mi?" idi esas sorum aslında. Tekrar sorayım, "Değil mi?"

Vazgeçtim, öyle. İkna ettim kendimi. OK.