[MD-sorular] fonksiyonların grafiği

engin bozkurt enginbozkurt_77 at hotmail.com
8 Nis 2010 Per 17:21:34 EEST

Merhaba öncelikle beni gruba dahil ettiğiniz için teşekkür ederim.Ortaöğretim 9.sınıf matematik kitaplarında "bir fonsiyonun grafiği, onun ikililerini anlitik düzlemde göstermektir." şeklinde bir tanımla karşılaştım. Bunu yanlış olduğunu düşünüyorum. Çünki tek değişkenli fonksiyonları düşünsek bile tanımlanan fonksiyonun ikilileri reel sayı değilse bunu söyleyemeyiz. Ayrıca verilen fonsiyon yönlendirilmemiş kümeler üzerinde tanımlanmamış ise kitaplarda bahsedildiği gibi göstereceğimiz ikililerin göstemi tek olmaz.Bu söylediklerimin yanında son sayınızda bahsettiğiniz özdeşleştirme kavramı göz önüne alınırsa acba yanılmış mı olurum? Şimdididen teşekkürler.
Yeni Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.
http://windows.microsoft.com/shop