[MD-sorular] Şapkalık

zati lokum zati.lokum at gmail.com
13 Haz 2010 Paz 20:06:27 EEST

Şapkalık yanıta nazire olarak benden sadır bir şapkalık
soru: Yarıçapı 1/π olan çember var mıdır?
Hayal olarak değil mühendislik olarak var mıdır?

Sayın Davman bu soruyu sormuşsunuz.

Cevap olarakta:  2 uzunluğunda bir ipin varolabileceğini düşünüyorsanız, o
zaman evet 1/pi yarıçaplı bir çember vardır.

Hem sorup, sonrada eğer ile başlayan bir cevap alıyorsunuz ki gayet güzel
bir cevap, sonrada böyle birşeyin olmadığını söylüyorsunuz.

Bu ne çelişkidir...

Z.lokum